Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2015
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 2.750,0 5,2 42,4
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 1.060,9 4,5 41,1
Costa Daurada 649,3 3,6 43,6
Costa Barcelona 528,5 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent 45,0 (b) Ruptura en la sèrie temporal
Paisatges Barcelona 35,6 z Dada no procedent 37,6
Pirineus 366,7 4,1 43,4
Terres de Lleida 12,1 15,1 48,0
Terres de l'Ebre 85,9 2,8 36,4
Val d'Aran 11,1 4,8 15,1
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 10 de febrer de 2016. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.