Saltar al contingut principal

Consells comarcals. Pressupost. Ingressos. Comarques i Aran

Consells comarcals. Pressupost. Ingressos. Comarques i Aran 2001
Valor Variació (%)
Alt Camp 4,82 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Alt Empordà 13,01 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Alt Penedès 5,29 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Alt Urgell 6,22 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Alta Ribagorça 2,60 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Anoia 6,51 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Aran 7,97 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Bages 12,39 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Baix Camp 8,75 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Baix Ebre 6,32 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Baix Empordà 10,32 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Baix Llobregat 8,68 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Baix Penedès 5,03 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Barcelonès 6,61 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Berguedà 5,75 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Cerdanya 3,01 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Conca de Barberà 5,33 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Garraf 2,63 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Garrigues 4,76 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Garrotxa 6,32 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Gironès 7,41 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Maresme 12,95 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Moianès .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Montsià 3,41 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Noguera 4,22 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Osona 13,10 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Pallars Jussà 4,61 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Pallars Sobirà 6,00 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Pla d'Urgell 6,19 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Pla de l'Estany 6,55 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Priorat 4,20 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Ribera d'Ebre 3,22 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Ripollès 3,69 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Segarra 3,11 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Segrià 9,27 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Selva 9,89 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Solsonès 5,12 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Tarragonès 7,96 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Terra Alta 3,37 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Urgell 4,96 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Vallès Occidental 7,08 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Vallès Oriental 4,28 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Catalunya 262,91 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Unitats: Milions d'euros.
Font: Departament de la Presidència. Secretaria de Governs Locals i Relacions amb l'Aran. Direcció General d'Administració Local.
Nota: Dades consolidades de l'Administració general i els organismes autònoms.
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible.

Darrera actualització: 28 d'agost de 2009.

Nota metodològica

Definició de conceptes

Administració local
Part de l'Administració pública integrada per ens polítics menors de caràcter territorial.
Consell comarcal
Entitat autònoma que gestiona interessos comuns o prestacions de serveis que corresponen a l'entitat territorial de la comarca.
Pressupost
Expressió comptable del pla econòmic del sector públic per a un període de temps determinat (generalment un any). Cada entitat pública amb personalitat jurídica pròpia té el seu pressupost on es reflecteixen, de manera desagregada, les corresponents previsions d'ingressos i limitacions de despeses. Segons les diferents fases el pressupost pot ser preventiu, consolidat o liquidat.

Aspectes metodològics

Pel que fa a l'Administració local, es presenten els pressupostos preventius de les quatre diputacions catalanes, els pressupostos dels consells comarcals, per capítols i per comarques, i el pressupost agregat de tots els ajuntaments per capítols i per funcions. També s'hi inclouen dades comarcals de l'impost sobre els béns immobles rústics i urbans.

Les dades de la classificació per programes a partir de 2010 no són comparables amb les d'anys anteriors per un canvi de normativa (Ordre EHA/3565/2008, de 3 de desembre, per la que s'aprova l'estructura dels pressupostos de les entitats locals).

Recentment, la Llei 23/2010, de 22 de juliol, divideix Catalunya en vuit àmbits territorials de planificació amb la incorporació de l'àmbit el Penedès. Aquest nou àmbit inclou les comarques de l'Alt Penedès, l'Anoia, el Baix Penedès i el Garraf. Com a conseqüència, els límits territorials dels àmbits Metropolità, Comarques Centrals i Camp de Tarragona queden modificats i, per tant, les seves dades no són directament comparables amb la divisió territorial anterior.