Educació especial. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
| Públics | Privats | Total | |
|---|---|---|---|
| Alt Camp | 0 | 0 | 0 |
| Alt Empordà | 105 | 0 | 105 |
| Alt Penedès | 0 | 49 | 49 |
| Alt Urgell | 0 | 0 | 0 |
| Alta Ribagorça | 0 | 0 | 0 |
| Anoia | 0 | 106 | 106 |
| Aran | 0 | 0 | 0 |
| Bages | 0 | 226 | 226 |
| Baix Camp | 114 | 42 | 156 |
| Baix Ebre | 29 | 64 | 93 |
| Baix Empordà | 68 | 0 | 68 |
| Baix Llobregat | 249 | 444 | 693 |
| Baix Penedès | 44 | 0 | 44 |
| Barcelonès | 808 | 1.810 | 2.618 |
| Berguedà | 0 | 34 | 34 |
| Cerdanya | 0 | 0 | 0 |
| Conca de Barberà | 0 | 0 | 0 |
| Garraf | 37 | 0 | 37 |
| Garrigues | 0 | 7 | 7 |
| Garrotxa | 0 | 62 | 62 |
| Gironès | 218 | 132 | 350 |
| Lluçanès | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
| Maresme | 254 | 43 | 297 |
| Moianès | 0 | 0 | 0 |
| Montsià | 17 | 46 | 63 |
| Noguera | 0 | 18 | 18 |
| Osona | 0 | 81 | 81 |
| Pallars Jussà | 0 | 0 | 0 |
| Pallars Sobirà | 0 | 0 | 0 |
| Pla d'Urgell | 42 | 0 | 42 |
| Pla de l'Estany | 0 | 0 | 0 |
| Priorat | 0 | 0 | 0 |
| Ribera d'Ebre | 0 | 25 | 25 |
| Ripollès | 11 | 0 | 11 |
| Segarra | 0 | 0 | 0 |
| Segrià | 106 | 42 | 148 |
| Selva | 101 | 0 | 101 |
| Solsonès | 0 | 0 | 0 |
| Tarragonès | 24 | 158 | 182 |
| Terra Alta | 0 | 0 | 0 |
| Urgell | 0 | 47 | 47 |
| Vallès Occidental | 486 | 630 | 1.116 |
| Vallès Oriental | 308 | 0 | 308 |
| Catalunya | 3.021 | 4.066 | 7.087 |
| Font: Departament d'Ensenyament. Servei d'indicadors i estadística. | |||
| Nota: Educació especial en centres específics. | |||
| (..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible. | |||
Darrera actualització: 15 de juliol de 2020.
Nota metodològica
Definició de conceptes
- Educació especial
- Ensenyament que es concreta en atencions i adaptacions curriculars encaminades a aconseguir que els alumnes discapacitats portin a terme el seu procés educatiu integrats en centres ordinaris o en centres específics quan ho aconsellin la gravetat o les circumstàncies de la discapacitat.
Aspectes metodològics
L'any 1990 s'aprova la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE), que modifica l'anterior sistema educatiu (LGE) de l'any 1970. El curs 1991/92 es comencen a introduir progressivament els ensenyaments aprovats per la nova llei i el curs 2000/01 va ser el primer en què ja no estava en vigor cap dels ensenyaments de l'anterior sistema educatiu.
Els dos models educatius, però, han coexistit al llarg del període d'experimentació i d'implantació de la nova llei educativa.
Les dades d'educació especial presentades corresponen als centres específics d'educació especial i als grups específics d'educació especial ubicats en els centres ordinaris. Se n'exclouen els alumnes integrats.
Les dades són provisionals.
Taules disponibles [+]
-
Demografia · Societat
- Població
- Cultura · Llengua
-
Educació
- Evolució de l'ensenyament
-
Educació infantil i primària
- Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació infantil. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran
- Educació primària. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran
- Educació especial. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació especial. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació secundària
- Ensenyament universitari
- Formació d'adults
- Formació assolida per la població
- Macromagnituds del sector educació
- Eleccions
- Justícia · Seguretat
- Salut
- Treball
- Qualitat de vida
- Economia
- Sectors econòmics
- Medi ambient · Territori