Saltar al contingut principal

Televisió. Repartiment de l'audiència. Per cadenes

Televisió. Repartiment de l'audiència. Per cadenes Catalunya. 2012
% Audiència acumulada Minuts per persona i dia % Share temps vist anual
TVC
TV3 40,5 36 14,3
33 11,9 3 1,5
SUPER3 7,8 3 1,5
SUPER3/33 3,7 1 1,6
3/24 14,1 3 1,3
TV3CAT 11,0 3 1,1
TVE
La 1 37,1 24 9,3
La 2 21,2 6 2,2
TV privades
T5 36,2 28 11,2
A3 37,5 27 10,6
Cuatro 30,9 13 5,1
La Sexta 27,5 12 4,6
8TV 18,0 8 3,2
BOING 8,5 3 1,3
CANAL+ 1 2,0 1 0,3
CANAL+ LIGA 0,7 0 0,1
CLAN 10,7 5 1,8
DISCOVERY MAX 8,8 3 1,1
DISNEY CHANNEL 9,8 4 1,6
DIVINITY 11,5 4 1,7
ENERGY 8,4 2 0,9
FDF-T5 14,9 7 2,7
GOL T 1,3 0 0,2
INTERECONOMIA 7,2 1 0,5
LA SEXTA 3 15,2 4 1,7
LASIETE 11,5 3 1,0
MARCA TV 7,9 2 0,7
NEOX 15,1 6 2,3
NITRO 11,8 4 1,7
NOVA 9,0 3 1,2
PARAMOUNT CHANNEL 9,5 3 1,0
TELEDEPORTE 7,2 2 0,6
XPLORA 7,7 2 0,9
RESTA TEMÀTIQUES OBERT 20,2 5 2,1
RESTA TEMÀTIQUES PAGAMENT 9,7 12 4,8
Altres
Resta Autonòmiques 10,1 2 0,7
Altres 21,9 8 3,3
Font: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Notes:
Mitjana de l'Audiència Acumulada per dia durant l'any.
Mitjana de temps en minuts que cada persona, del total de la població, veu la televisió cada dia.
Repartiment percentual de l'audiència, estimat a partir del temps de visió de cada cadena, obtingut en el transcurs de l'any.
33 i SUPER3 es fusionen en una sola cadena (SUPER3/33) a l'octubre 2012. Els resultats corresponen al període d'emissió de cadascuna d'elles.

Darrera actualització: 20 de març de 2013.

Nota metodològica

Definició de conceptes

Audiència acumulada
Percentatge de població de 4 i més anys que contacta diàriament amb cada cadena. La condició de contacte requereix un consum mínim d'1 minut al dia, de dilluns a diumenge.
Minuts per persona i dia
Mitjana de temps en minuts que cada persona, del total de la població, veu la televisió cada dia.
Share
Repartiment percentual de l'audiència, estimat a partir del temps de visió de cada cadena, obtingut en el transcurs de l'any.