Saltar al contingut principal

Televisió. Repartiment de l'audiència. Per cadenes

Televisió. Repartiment de l'audiència. Per cadenes Catalunya. 2015
% Audiència acumulada Minuts per persona i dia % Share temps vist anual
TVC
TV3 31,5 29 12,5
SUPER3/33 10,6 3 1,5
3/24 12,1 3 1,5
ESPORT3 9,0 3 1,1
TVE
La 1 29,0 17 7,3
La 2 17,1 5 2,3
CLAN 8,5 4 1,7
24H 7,1 2 0,7
TELEDEPORTE 5,8 1 0,6
TV privades
T5 31,7 27 11,6
A3 34,6 27 11,3
Cuatro 29,5 16 7,0
La Sexta 29,5 16 6,6
8TV 16,9 8 3,3
13TV 8,9 3 1,4
ATRESERIES 0,1 0 0,1
BARÇA TV 1,0 0 0,2
BOING 6,9 3 1,3
CANAL+ LIGA 1,1 1 0,2
CANAL+ PARTIDAZO 0,1 0 0,1
DISCOVERY MAX 12,1 5 2,0
DISNEY CHANNEL 7,0 3 1,1
DIVINITY 12,7 6 2,6
ENERGY 12,1 4 1,7
FDF-T5 15,3 7 3,1
MEGA 5,1 2 2,0
NEOX 14,6 6 2,6
NOVA 9,6 5 2,2
PARAMOUNT CHANNEL 14,2 5 2,0
RAC105 2,1 0 0,1
RESTA TEMÀTIQUES PAGAMENT 11,7 14 6,2
Altres
TV Local 3,6 1 0,3
Altres 15,8 7 3,0
Font: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Notes:
Mitjana de l'Audiència Acumulada per dia durant l'any.
Mitjana de temps en minuts que cada persona, del total de la població, veu la televisió cada dia.
Repartiment percentual de l'audiència, estimat a partir del temps de visió de cada cadena, obtingut en el transcurs de l'any.
Les cadenes ATRESERIES, BARÇA TV, C+ PARTIDAZO i MEGA comencen a mesurar-se durant el 2015. Els resultats corresponen al període d'emissió de cadascuna d'elles.

Darrera actualització: 21 de juliol de 2016.

Nota metodològica

Definició de conceptes

Audiència acumulada
Percentatge de població de 4 i més anys que contacta diàriament amb cada cadena. La condició de contacte requereix un consum mínim d'1 minut al dia, de dilluns a diumenge.
Minuts per persona i dia
Mitjana de temps en minuts que cada persona, del total de la població, veu la televisió cada dia.
Share
Repartiment percentual de l'audiència, estimat a partir del temps de visió de cada cadena, obtingut en el transcurs de l'any.