Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques
Valor | Variació (%) | |
---|---|---|
Total pernoctacions | 56.745,3 | -0,8 |
Barcelona | 21.141,1 | 2,7 |
Costa Brava | 11.512,8 | 0,5 |
Costa Daurada | 9.886,9 | -4,1 |
Costa Barcelona | 10.515,5 | -4,8 |
Paisatges Barcelona | 367,9 | -26,1 |
Pirineus | 1.458,7 | 0,5 |
Terres de Lleida | 449,8 | 8,4 |
Terres de l'Ebre | 712,9 | -9,8 |
Val d'Aran | 699,8 | 4,7 |
Unitats: Milers. | ||
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació hotelera de l'INE. |
Darrera actualització: 23 de gener de 2019. Sèries revisades el 10 d'octubre de 2023.
Nota metodològica
Són establiments hotelers els que presten serveis d'allotjament col·lectiu mitjançant un preu, que inclou o no altres serveis complementaris (hotel, hotel-apartament, hostal, pensió, fonda...).
S'anomena viatger tota persona que fa una o més pernoctacions seguides en el mateix establiment hoteler.
Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja a l'establiment.
El grau d'ocupació per habitacions és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària d'habitacions ocupades en el mes i el total d'habitacions disponibles.
Aquesta metodologia s'amplia a l'Estadística de l'activitat hotelera.
Taules disponibles [+]
- Demografia · Societat
- Qualitat de vida
- Economia
-
Sectors econòmics
- Agricultura · Ramaderia · Pesca
- Comerç · Serveis
- Construcció
- Indústria · Energia
- Transport
-
Turisme
- Allotjaments turístics
-
Ocupació turística
- Ocupació en allotjaments turístics. Per tipus
-
Establiments hotelers
- Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació
- Viatgers. Per procedència
- Viatgers i grau d'ocupació. Per categories
- Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques
- Pernoctacions. Per procedència
- Pernoctacions. Per categories
- Pernoctacions. Per marques turístiques
- Indicadors de rendibilitat del sector hoteler. Per categories
- Indicadors de rendibilitat del sector hoteler. Per marques turístiques
- Càmpings
- Turisme rural
- Moviment turístic
- Equipaments turístics
- Macromagnituds del sector turístic
- Medi ambient · Territori