Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2002
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 14.764,9 3,3
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 303,5 60,4
Costa Brava 7.378,7 7,5
Costa Daurada 3.671,9 -2,3
Costa de Garraf 1.363,9 -4,4
Costa Barcelona-Maresme 1.054,9 14,0
Pirineus 983,8 -8,5
Terres de Lleida 18,5 -47,2
Terres de l'Ebre z Dada no procedent z Dada no procedent
Val d'Aran z Dada no procedent z Dada no procedent
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 5 de maig de 2006. Sèries revisades el 7 d'octubre de 2025.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística consultant la metodologia.