Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2004
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 13.373,3 -3,7
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 171,7 -18,2
Costa Brava 6.285,3 -10,5
Costa Daurada 2.777,1 -2,1
Costa de Garraf 1.416,2 5,2
Costa Barcelona-Maresme 1.331,1 14,3
Pirineus 1.028,1 4,9
Terres de Lleida 24,2 42,6
Terres de l'Ebre 136,7 -35,4
Val d'Aran 63,6 -28,7
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 5 de maig de 2006. Sèries revisades el 7 d'octubre de 2025.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística consultant la metodologia.