Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2005
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 13.482,1 0,8
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 203,6 18,6
Costa Brava 6.257,2 -0,4
Costa Daurada 3.360,3 21,0
Costa de Garraf 1.105,1 -22,0
Costa Barcelona-Maresme 1.138,0 -14,5
Pirineus 1.063,3 3,4
Terres de Lleida 14,6 -39,9
Terres de l'Ebre 274,2 100,6
Val d'Aran 53,2 -16,4
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 5 de maig de 2006. Sèries revisades el 7 d'octubre de 2025.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística consultant la metodologia.