Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2015
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 15.235,7 4,3
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 6.621,2 2,5
Costa Daurada 4.558,5 2,2
Costa Barcelona 2.297,4 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent
Paisatges Barcelona 93,8 z Dada no procedent
Pirineus 1.067,7 5,4
Terres de Lleida 56,5 17,8
Terres de l'Ebre 494,7 3,5
Val d'Aran 45,8 5,2
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 10 de febrer de 2016. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.