Saltar al contingut principal

ECO 245-2024 analista informàtic/a, laboral grup A1

El Departament d'Economia i Finances ha de cobrir un lloc de treball vacant, d'analista informàtic/a, laboral grup A1, a la Subdirecció General d'Informació iComunicació de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Referència: ECO/245/2024

Descripció del lloc

Denominació: Analista informàtic/a (laboral)

Grup i nivell: A1

Codi lloc: 0062937

Jornada: Normal

Horari: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Centre de treball: Via Laietana, 58

Localitat: Barcelona

Requisits

Fase I:

  • Personal laboral fix de la categoria d'analista informàtic/a.
  • Personal laboral fix en servei actiu de la mateixa categoria i especialitat de qualsevol departament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal laboral fix en servei actiu de diferent categoria professional, dins de la mateixa àrea d'administració i informàtica de qualsevol departament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal laboral fix en servei actiu de diferent categoria i d'una altra àrea de funcions, però del mateix grup professional o del grup professional immediatament inferior de qualsevol departament de la Generalitat de Catalunya.

Fase II:

En el cas que no es presenti cap persona que compleixi els requisits d'ocupació, es tindran en compte les sol·licituds de les persones amb la condició legalde discapacitat que acreditin estar en possessió del títol de grau superior o equivalent i del certifi cat de nivell de sufi ciència de català (C1).

La condició legal de discapacitat/da haurà de ser al·legada i acreditada en concórrer al procés selectiu.

Fase III:

Per al cas que no es presenti cap persona amb la condició legal de discapacitat, es tindran en compte la resta de candidats que reuneixin els mateixos requisits exigits per concórrer a la fase II.

En tots els casos, els candidats hauran de complir igualment amb els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Dissenyar i implementar bases de dades vinculades a diferents projectes estadístics.
  2. Dissenyar i implementar aplicacions per a la gestió i control de diferents operacions estadístiques.
  3. Dissenyar i implementar aplicacions de difusió d'informació a través de la web.
  4. Mantenir i revisar les aplicacions ja existents.
  5. Altres funcions pròpies del grup i subgrup d'adscripció del lloc objecte de convocatòria.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes que es valoraran

  1. Estar en possessió del títol universitari d'enginyer informàtic.
  2. Coneixement de bases de dades relacionals ORACLE.
  3. Coneixement del llenguatge de definició i interrogació de bases de dades relacionals SQL i PL/SQL.
  4. Coneixement del llenguatge de programació orientat a objectes JAVA.
  5. Coneixement de l'entorn de desenvolupament d'aplicatius NETBEANS.
  6. Coneixement de la tecnologia web. Generació de servlets, JDBC, JSP, HTML, CSS, JavasCript, PHP.
  7. Coneixement del llenguatge de programació FORTRAN.
  8. Coneixement del sistema operatiu LINUX.
  9. Coneixements bàsics d'APACHE I TOMCAT.
  10. Coneixements d'OBIEE (Oracle Business Intelligence) i ODI (Oracle Data Integrator).
  11. Experiènca acreditada en llocs de treball de característiques semblants.

Forma d'ocupació del lloc

Adscripció temporal de funcions o contracte laboral temporal de provisió per vacant, per un termini de 3 anys.

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI en format PDF, fins al dia 14 d'octubre de 2024, a la següent adreça electrònica: rrhh arrova idescat.catEn el missatge de correu s'ha d'indicar el codi de referència de l'oferta (ECF/245/2024) i la dada Analista informàtic/a, laboral A1.

Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, COGNOMS I NOM,TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.

Selecció

El procediment de selecció consistirà en:

  1. La comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per valorar aspectes relacionats amb la titulació, la formació específica, la trajectòria professional i l'experiència en llocs relacionats amb el lloc de treball objecte de selecció.

    En determinats processos selectius en els quals es produeixi un alt volum de participació s'establiran uns criteris de preselecció, d'acord amb els aspectes més rellevants a valorar, i quedaran descartades les candidatures que no els compleixin.

  2. En aquesta avaluació dels mèrits i les capacitats s'aplicarà el barem següent:

    1. Treball desenvolupat, titulació i formació (màxim 60 punts)
      1. Treball desenvolupat (màxim 30 punts)
      2. Titulacions acadèmiques oficials, formació i perfeccionament (màxim 15 punts)
      3. Altres certificacions (màxim 15 punts)
    2. La puntuació mínima per superar aquest apartat s'establirà per a cada procés selectiu atesa la rellevància de cadascun dels aspectes a valorar.

    3. Un cop feta la valoració del CV, si escau, es convocarà les persones candidates a una entrevista i/o prova per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals (màxim 40 punts).

      La puntuació mínima per superar aquesta fase serà, amb caràcter general, de 20 punts.

    Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció segons els resultats obtinguts en les diferents etapes.

    Les candidatures seran valorades per la persona responsable de la unitat d'adscripció del lloc de treball a proveir, amb l'assistència tècnica del servei d'Organització i Recursos Humans.

    En cas de requeriment, caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i l'experiència professional que es fa constar al currículum.

    Les persones que incloguin dades inexactes o falses al CV poden ser excloses del procés selectiu.

    Us informem que, en compliment de l'article 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, el nom i cognoms de la persona seleccionada serà publicat al portal de transparència de la Generalitat de Catalunya i al web de l'Institut d'Estadística de Catalunya durant un mes, excepte que s'exerceixi per aquesta mateixa persona el dret d'oposició informant el gestor de la convocatòria que concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.

D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.