ECF 290-25 Administratiu/va, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Idescat
El Departament d'Economia i Finances ha de cobrir un lloc de treball reservat d'administratiu/iva, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
Referència: ECF/290/2025
Descripció del lloc
Denominació: Administratiu/va
Grup i nivell: C1/16
Jornada: Normal
Horari: Normal
Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya
Centre de treball: Via Laietana, 58
Localitat: Barcelona
Requisits
Fase I: Prioritàriament, una persona amb vinculació de personal funcionari de carrera del cos administratiu de la Generalitat de Catalunya. Poden participar les persones que seran nomenades funcionàries del cos administratiu properament.
Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presentés cap persona funcionària del cos administratiu, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:
- Disposar de la titulació que dona accés al cos administratiu.
- Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l'equivalent.
De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".
Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.
Funcions
- Tramitar al Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), els expedients de contractació impulsats per les diferents unitats proposants.
- Publicar a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) els anuncis de licitació, adjudicació i formalització dels contractes, així com la relació trimestral de contractes menors i de contractes basats en acord marc.
- Gestionar la comunicació amb les empreses licitadores i les adjudicatàries, fer la gestió dels requeriments i la formalització de la documentació.
- Controlar el tancament i la tramesa de les diferents situacions contractuals al Registre Públic de Contractes (RPC) a través de les diferents eines de gestió.
- Gestionar l'habilitació.
- A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).
Aspectes a valorar
- Experiència en l'ús del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), del Registre Públic de Contractes (RPC) i de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP).
- Coneixements i experiència en contractació administrativa.
- Coneixements en procediment administratiu.
- Coneixements avançats d'ofimàtica.
- Coneixements de les eines d'administració electrònica (Sobre Digital, EACAT, e-Notum, e-Copia, Digitalització segura, portasignatures electrònic, altres).
- Coneixements dels sistemes de tramitació dels manaments de pagament a justificar (DIGITHAB i TICKELIA).
- Capacitat d'organització del treball.
Forma d'ocupació del lloc
Fase I:Comissió de serveis en lloc vacant reservat.
Fase II:Nomenament de personal funcionari interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps indispensable mentres es mantingui la reserva del lloc de treball, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment
Participació
Data límit presentació sol·licitud: 20 d'octubre de 2025
Les persones interessades que reuneixin els requisits han de fer arribar el seu currículum personal i el currículum que genera ATRI, en format PDF a la següent adreça de correu electrònic: rrhh@idescat.cat
En el missatge de correu s'ha d'indicar el codi de referència següent (ECF/290/2025) i la dada C1 16, administratiu/va IDESCAT.
Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, COGNOMS I NOM,TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.
Barems i criteris de selecció
El procés de selecció consistirà en:
-
La comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per valorar aspectes relacionats amb la titulació, la formació específi ca, la trajectòria professional i l'experiència en llocs relacionatsamb el lloc de treball objecte de selecció.
En determinats processos de selecció en els quals es produeixi un alt volum de participació s'establiran uns criteris de preselecció, d'acord amb els aspectes més rellevants a valorar, i quedaran descartades les candidatures que no els compleixin.
-
En aquesta avaluació dels mèrits i les capacitats s'aplicarà el barem següent:
-
Treball desenvolupat, titulació i formació (màxim 60 punts)
- Treball desenvolupat (màxim 30 punts)
- Titulacions acadèmiques oficials, formació i perfeccionament (màxim 15 punts)
- Altres certificacions (màxim 15 punts)
La puntuació mínima per superar aquest apartat s'establirà per a cada procés selectiu atesa la rellevància de cadascun dels aspectes a valorar.
-
Un cop feta la valoració del CV, es convocarà les persones candidates que hagin superat la primera fase a una entrevista i/o prova per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i per valorar els aspectes relatius a les competències professionals (màxim 40 punts).
La puntuació mínima per superar aquesta fase serà de 20 punts.
-
Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció segons els resultats obtinguts en les diferents etapes.
Les candidatures han de ser valorades per la persona responsable de la unitat d'adscripció del lloc de treball a proveir, amb l'assistència tècnica del servei d'Organització i Recursos Humans de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral que es fa constar al currículum.
Les persones que incloguin dades inexactes o falses al CV poden ser excloses del procés selectiu.
Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació sobre protecció de dades
Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.
Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat.
Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.
Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.
Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.
Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.
D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.