ECF 312-2024 Administratiu/va, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals
El Departament d'Economia i Finances ha de cobrir un lloc de treball d'administratiu/va, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
Referència: ECF/312/2024
Descripció del lloc
Denominació: Administratiu/va
Grup i nivell: C1-16
Codi lloc: 0431580
Horari: Normal
Jornada: Normal
Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya
Centre de treball: Via Laietana, 58
Localitat: Barcelona
Requisits
Fase I: Prioritàriament, una persona funcionària de carrera del cos administratiu d'administració de la Generalitat de Catalunya.
Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presentés cap persona funcionària de carrera del cos administratiu de la Generalitat de Catalunya, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:
- Disposar de la titulació d'accés al cos administratiu.
- Certificat de llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que “als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació”.
Així mateix, hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'article 56 i següents del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
Funcions del lloc
- Tramitar al Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), els expedients de contractació impulsats per les diferents unitats proposants.
- Publicar a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) els anuncis de licitació, adjudicació i formalització dels contractes, així com la relació trimestral de contractes menors i de contractes basats en acord marc.
- Gestionar la comunicació amb les empreses licitadores, fer la gestió dels requeriments i la formalització de la documentació.
- Tramitar les convocatòries de les Meses de Contractació: admissió/exclusió i obertura de sobres.
- Controlar el tancament i la tramesa dels contractes dels expedients formalitzats a través de les diferents eines de gestió.
- Controlar i fer la gestió dels expedients en el Registre Públic de Contractes (RPC).
- Gestionar l'habilitació.
- Confeccionar el fons de maniobra.
- Fer el seguiment de factures de contractació ordinària.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).
Aspectes que es valoraran
- Experiència en l'ús del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), del Registre Públic de Contractes (RPC) i de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP).
- Coneixements i experiència en contractació administrativa.
- Coneixements en procediment administratiu.
- Coneixements avançats d'ofimàtica.
- Coneixements de les eines d'administració electrònica (Sobre Digital, GECAT, EACAT, e-Notum, e-Copia, Digitalització segura, portasignatures electrònic, altres).
- Coneixements dels sistemes de tramitació dels manaments de pagament a justificar (DIGITHAB i TICKELIA).
- Capacitat d'organització del treball.
Forma d'ocupació del lloc
Fase I: Comissió de serveis o interinatge.
Fase II: Nomenament de personal funcionari interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Participació
Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI en format PDF, fins al dia 21 de novembre de 2024 a la següent adreça electrònica: rrhh arrova idescat.cat. En el missatge del correu s'ha d'indicar el codi de referència de l'oferta (ECF/312-2024) i la dada C1-16 administratiu/va .
Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, COGNOMS I NOM, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.
Barems i criteris de selecció
El procés de selecció consistirà en:
-
La comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per valorar aspectes relacionats amb la titulació, la formació específica, la trajectòria professional i l'experiència en llocs relacionats amb el lloc de treball objecte de selecció.
En determinats processos selectius en els quals es produeixi un alt volum de participació s'establiran uns criteris de preselecció, d'acord amb els aspectes més rellevants a valorar, i quedaran descartades les candidatures que no els compleixin.
En aquesta avaluació dels mèrits i les capacitats s'aplicarà el barem següent:
- Treball desenvolupat, titulació i formació (màxim 60 punts)
- Treball desenvolupat (màxim 30 punts)
- Titulacions acadèmiques oficials, formació i perfeccionament (màxim 15 punts)
- Altres certificacions (màxim 15 punts)
La puntuació mínima per superar aquest fase s'establirà d'acord amb la rellevància dels diferents ítems a valorar.
- Treball desenvolupat, titulació i formació (màxim 60 punts)
-
Un cop feta la valoració del CV, es convocarà les persones candidates que hagin superat la primera fase a una entrevista i/o prova per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i per valorar els aspectes relatius a les competències professionals (màxim 40 punts).
La puntuació mínima per superar aquesta fase serà de 20 punts.
Les candidatures han de ser valorades per la persona responsable de la unitat d'adscripció del lloc de treball a proveir, amb l'assistència tècnica del servei d'Organització i Recursos Humans de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
En cas de requeriment, caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i l'experiència professional que es fa constar al currículum.
Les persones que incloguin dades inexactes o falses al CV poden ser excloses del procés selectiu.
Us informem que, en compliment de l'article 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, el nom i cognoms de la persona seleccionada serà publicat al portal de transparència de la Generalitat de Catalunya i al web de l'Institut d'Estadística de Catalunya durant un mes, excepte que s'exerceixi per aquesta mateixa persona el dret d'oposició informant el gestor de la convocatòria que concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació sobre protecció de dades
Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.
Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat.
Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.
Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.
Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.
Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.
D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.