Saltar al contingut principal

VEH084-21 diplomat/da bibliotecari/ària, A2-20, a la Subdirecció General d'Informació i Comunicació

La Subdirecció General d'Informació i Comunicació de l'Institut d'Estadística de Catalunya, organisme autònom administratiu adscrit al Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, ha de cobrir un lloc de treball de diplomat/da bibliotecari/ària, A2-20, reforç per excés o acumulació de tasques, amb les característiques següents:

Referència: VEH/084/2021

Descripció del lloc

Denominació: diplomat/da bibliotecari/ària

Grup i nivell: A2-20

Unitat orgànica: Institut d'Estadística de Catalunya

Localitat: Barcelona

Tipus de lloc: base

Jornada: 37,5 hores setmanals

Horari: Normal

Centre de treball: Via Laietana, 58

Durada: 6 mesos

Requisits

  1. Disposar de la titulació d'accés al cos de diplomatura, biblioteconomia, de l'administració de la Generalitat de Catalunya (grau en informació i documentació, diplomatura en biblioteconomia i documentació o llicenciatura en documentació).
  2. Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".

Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Seleccionar el conjunt de volums del fons de la biblioteca per a la seva digitalització seguint els criteris impartits pel superior jeràrquic
  2. Fer les comprovacions prèvies necessàries: volums ja digitalitzats per altres organismes, drets d'autor.
  3. Gestionar els drets d'autor i les oportunes autoritzacions dels productors.
  4. Fer la comprovació física dels volums.
  5. Inventariar la documentació amb totes les dades d'identificació i físiques necessàries, així com la indexació dels fitxers resultants.
  6. Gestionar la contractació per a la digitalització, supervisió i control de la feina.
  7. Preparar els documents per al lliurament.
  8. Revisar els PDF subministrats per l'empresa per comprovar-ne la completesa i la qualitat.
  9. Introduir els fitxers al catàleg de la Biblioteca, perquè els usuaris hi puguin accedir.
  10. A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes a valorar

  1. Experiència en projectes de digitalització.
  2. Coneixements sobre fonts estadístiques històriques.
  3. Coneixement de la legislació sobre drets d'autor.
  4. Coneixements d'Adobe Acrobat.
  5. Coneixements del programari Koha.

Forma d'ocupació del lloc

Comissió de serveis o interinatge

Participació

Les persones interessades han d'emplenar la sol·licitud mitjançant el següent Formulari.

Així mateix han de fer arribar el seu currículum i el que genera ATRI en format pdf, fins al dia 12 d'abril de 2021 a l'adreça de correu electrònic rrhh arrova idescat.cat. En el missatge de correu s'ha de detallar, a l'apartat Assumpte, la referència següent: "A2-20, diplomat/da bibliotecari/ària, IDESCAT"

No es valoraran les sol·licituds que no arribin mitjançant el formulari esmentat i/o que no enviïn el currículum.

Selecció

El procediment de selecció consistirà en l'estudi del currículum (valoració de l'experiència prèvia i altra informació sobre la trajectòria professional), i, si escau, en una entrevista personal i/o es faran proves per valorar els coneixements, habilitats i aptituds.

En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.

En base als punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.