VEH124-18 Auxiliar administratiu/va, C2-12, a la Subdirecció General d'Informació i Comunicació
El Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda ha de cobrir un lloc de treball d'auxiliar administratiu/iva, C2-12, a la Subdirecció General d'Informació i Comunicació de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
Referència: VEH/124/2018
Descripció del lloc
Denominació: Auxiliar administratiu/iva
Grup i nivell: C2-12
Horari: Normal
Jornada: Normal
Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya
Localitat: Barcelona
Centre de treball: Via Laietana, 58
Requisits
Fase I: Prioritàriament, una persona amb vinculació de personal funcionari de carrera del cos auxiliar administratiu de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presentés cap persona funcionària del cos auxiliar administratiu, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:
- Disposar de la titulació que dona accés al cos d'auxiliar administratiu.
- Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l'equivalent.
De cara a la valoració de la candidatura en aquesta segona fase, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".
Funcions
- Donar suport a l'elaboració dels indicadors de conjuntura, anuals i europeus a partir de la informació subministrada pels productors.
- Donar suport a la difusió de la metainformació i productes de comunicació de les estadístiques de l'Idescat
- Donar suport a l'atenció de demandes d'informació estadística
- Col·laborar en la realització de tasques auxiliars del fons documental de l'Idescat.
- Qualsevol altra tasca pròpia del cos que li encomani el seu superior jeràrquic.
Aspectes que es valoraran
- Experiència amb taules i dades estadístiques de les diferents fonts estadístiques.
- Coneixement de les fonts estadístiques.
- Coneixements de les eines ofimàtiques Word, Excel, Acces i Adobe Acrobat, així com facilitat d'interacció amb els programes informàtics.
- Experiència en la gestió de fons documentals
- Prestar o haver prestat serveis a l'Administració de la Generalitat (si s'escau).
Forma d'ocupació del lloc
Comissió de serveis o nomenament d'interinatge.
Procediment de selecció
- Estudi del currículum
- Entrevista personal
Participació
Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats han de fer arribar el seu currículum, i si escau el que genera ATRI en format pdf, en el termini de 10 dies naturals des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al portal ATRI, a l'adreça de correu electrònic: rrhh arrova idescat punt cat, tot indicant la referència "C2-12 auxiliar administratiu/va IDESCAT".
Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, COGNOMS i NOM, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ (si s'escau), TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA
D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.