Saltar al contingut principal

VEH193-19 Tècnic/a superior, A-23, a la Subdirecció General d'Informació i Comunicació

El Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda ha de cobrir un lloc de treball de tècnic/a superior, A1-23, a la Subdirecció General d'Informació i Comunicació de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Referència: VEH/193/2019

Descripció del lloc

Nom del lloc: Tècnic/a superior

Grup i nivell: A1-23

Horari: Normal

Jornada: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Localitat: Barcelona

Centre de treball: Via Laietana, 58

Requisits

Fase I: Prioritàriament, una persona funcionària de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.

Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presenti cap persona funcionària de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya que compleixi amb els requisits establerts i les capacitats per a la seva ocupació, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:

  • Disposar de la titulació d'accés al cos superior.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1)

De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".

Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Elaborar projectes tècnics d'actuacions estadístiques de cost baix o moderat, en el marc del Pla estadístic de Catalunya vigent i dels programes anuals d'actuació estadística que el desenvolupen i fixar els aspectes metodològics corresponents, d'acord amb les directrius d'un estadístic de nivell superior.
  2. Dur a terme projectes d'actuacions estadístiques de cost baix o moderat, i formar part dels equips de treball dirigits tècnicament per un estadístic de nivell superior en aquelles estadístiques de cost alt, molt alt i extraordinari.
  3. Dissenyar i executar explotacions específiques d'arxius estadístics i administratius ja existents per tal d'obtenir nova informació estadística vàlida i fiable, d'acord amb els requisits tècnics de l'estadística oficial.
  4. Analitzar els resultats de les actuacions assignades i produir informació complementària.
  5. Proposar millores en el plantejament dels projectes i activitats estadístiques en curs.
  6. Participar en la detecció de les necessitats estadístiques de Catalunya en l'àmbit demogràfic, econòmic i social en el marc dels objectius fixats pel Pla estadístic vigent.

Aspectes que es valoraran

  1. Formació i/o experiència en mètodes estadístics quantitatius.
  2. Coneixements avançats i experiència en programari estadístic, preferentment SAS, R, SPSS i altres paquets estàndards.
  3. Experiència professional en el tractament estadístic de fitxers d'origen estadístic i registres administratius.
  4. Experiència en la presentació i visualització de dades estadístiques de difusió pública.
  5. Experiència en estandardització de metadades de difusió estadística.
  6. Coneixements i experiència en l'ús de programaris relacionats amb l'administració i gestió de metadades.
  7. Coneixements d'anglès.

Forma d'ocupació del lloc

Comissió de serveis o interinatge.

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden trametre la seva sol·licitud de participació, fins al dia 9 de desembre de 2019, acompanyada del seu currículum personal i del currículum que genera ATRI en format PDF, a la següent adreça electrònica: rrhh arrova idescat.cat, tot indicant el codi de referència de l'oferta i la dada A1-23 tècnic/a superior estadístic/a IDESCAT (Àrea de Comunicació i Difusió)

Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, COGNOMS i NOM, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ,TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.

Procediment de selecció

  • Estudi del currículum
  • Entrevista personal
  • Supòsit pràctic, si s'escau

Atès el gran volum de candidats que habitualment es presenten a les ofertes de l'Institut d'Estadística de Catalunya, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.

D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.