Saltar al contingut principal

Turisme a Catalunya de residents de la resta de l'Estat. T1/2025

El nombre de viatges a Catalunya dels residents de la resta de l'Estat disminueix un 4,3% interanual al primer trimestre del 2025, fet que suposa un total d'1,1 milions de viatges, 4,2 milions de pernoctacions, una estada mitjana de 3,8 nits i una despesa de 466 milions d'euros.

La despesa en viatges a Catalunya dels residents de la resta de l'Estat, al primer trimestre del 2025, ha estat de 419 euros per persona, xifra que representa una disminució del 5,6% en relació amb el primer trimestre del 2024, i que equival a 110 euros de despesa diària amb un increment del 3,2%.

Cal tenir present l'efecte Setmana Santa, atès que aquest any s'ha celebrat al mes d’abril i al 2024 es va celebrar al març.