Saltar al contingut principal
Població que sap parlar català segons l'actitud que pren quan en adreçar-se en castellà li contesten en català
Comarques Centrals
Selecció per nivell geogràfic
Cerca per nom
2003
Població que sap parlar català segons l'actitud que pren quan en adreçar-se en castellà li contesten en català Comarques Centrals
Segueix parlant en castellà Continua la conversa en català Demana si li poden parlar en castellà Mai no s'adreça a ningú en castellà Altres Total
2003 14,35 249,05 0,65 99,16 3,03 366,24
Unitats: Milers de persones.
Font: Idescat i Secretaria de Política Lingüística del Departament de Vicepresidència. Enquesta d'usos lingüístics de la població 2003.
Nota: les dades es presenten segons la distribució territorial vigent en aquell moment: 7 àmbits territorials del Pla territorial. (Aquesta distribució territorial està establerta en la Llei 1/1995, d’aprovació del Pla territorial general de Catalunya i en la Llei 24/2001, de creació de l’àmbit territorial de l’Alt Pirineu i Aran).

Taules disponibles [+]