Saltar al contingut principal
Nombre de caps per espècies
Baix Empordà
Selecció per nivell geogràfic
Cerca per nom
2020
Nombre de caps per espècies Baix Empordà
Bovins Ovins Cabrum Porcins Aviram Conilles mare Equins
explot. caps explot. caps explot. caps explot. caps explot. caps explot. caps explot. caps
2020 58 9.931 86 20.720 45 2.332 93 119.407 104 531.485 6 868 31 252
Font: Idescat, a partir del Cens agrari de l'INE.
Notes:
Les dades d'una explotació agrària s'ubiquen en el municipi on l'explotació tingui la major quantitat de terres i/o animals. Una explotació agrària amb terres i ramaderia es considera, a efectes censals, situada en el municipi on es troba la major part de les terres.
Els equins i els ruscos es comptabilitzen sempre que estiguin en explotacions que compleixin algun dels criteris de mínims establerts per pertànyer a la població objecte d'estudi; és a dir, si una explotació únicament té equins o ruscos no es censa.
les dades es presenten segons la distribució territorial vigent en aquell moment: 41 comarques i l’entitat territorial singular Aran. (Aquesta distribució territorial està establerta en diverses lleis anteriors d’organització territorial comarcal i en la Llei 4/2015, de creació de la comarca del Moianès, que modifica territorialment el Bages, Osona i el Vallès Oriental).