Els empleats de servei de personal porten i actualitzen registres de personal com els relatius a la informació sobre trasllats i ascensos, avaluacions de rendiment, permisos gaudits i acumulats, sous, qualificacions i formació.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Actualitzar la informació sobre l'historial d'ocupació, els sous, les avaluacions de rendiment, les qualificacions i la formació i els permisos gaudits i acumulats.
- Crear registres de treballadors acabats de contractar i comprovar que siguin complets.
- Tramitar sol·licituds d'ocupació i ascens i informar els sol·licitants dels resultats.
- Rebre i respondre les consultes sobre drets i condicions d'ocupació.
- Publicar sol·licituds d'ocupació i anuncis de llocs vacants i exàmens per a l'accés a llocs de treball.
- Mantenir i actualitzar sistemes d'arxiu i registre manuals i informatitzats.
- Compilar i preparar informes i documents relatius a activitats de personal.
- Emmagatzemar i recuperar arxius i registres de personal prèvia petició.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Empleats administratius de serveis de personal
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Empleats serveis de personal
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
4300 | Auxiliars administratius sense tasques d'atenció al públic no classificats en altres apartats | 5 |
Codi | Descripció |
---|---|
4416 | Empleats del servei de personal |
Codi | Descripció |
---|---|
4223 | Empleados de servicio de personal |
Codi | Descripció |
---|---|
4416 | Personnel clerks |