1134 — Directors de departaments de publicitat i relacions públiques
Els directors de departaments de publicitat i relacions públiques, planifiquen, dirigeixen i coordinen les activitats relacionades amb la publicitat i les relacions públiques de l'empresa o l'organització i la informació al públic, sota el comandament de la direcció general i mitjançant la consulta amb els directors d'altres departaments o serveis.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Planificar, dirigir i coordinar les activitats de publicitat i relacions públiques de l'empresa o l'organització.
- Negociar contractes de publicitat amb els representants de diaris, emissores de ràdio i televisió, organitzacions esportives i culturals i agències de publicitat.
- Planificar i aplicar els programes d'informació adreçats a les autoritats, als mitjans de comunicació de masses i al públic en general pel que fa als plans, als èxits i a les opinions de l'empresa o l'organització.
- Planificar i dirigir les activitats de recaptació de fons efectuades a compte d'organitzacions educatives, humanitàries i altres organitzacions sense fins lucratius.
- Establir i dirigir els procediments operatius i administratius.
- Planificar i dirigir la feina diària.
- Representar el departament en les seves relacions de treball amb altres departaments de l'empresa o amb tercers.
- Exercir tasques afins.
- Supervisar altres treballadors.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Director de departament de publicitat
- Director de departament de relacions públiques
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Directors dpt. publicitat i relacions públiques
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
21290 | Altres directors o caps de departament | 6 |
Codi | Descripció |
---|---|
1234 | Directors de departaments de publicitat i relacions públiques |
Codi | Descripció |
---|---|
1222 | Directors de publicitat i relacions públiques |