Saltar al contingut principal

4510 — Empleats d'informació i recepcionistes d'oficina

    Els empleats d'informació i recepcionistes d'oficina reben clients, els donen informació i concerten cites, entrevistes o consultes.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Rebre els visitants i clients, contestar les seves preguntes i proporcionar-los la informació pertinent.
    • Concertar cites o entrevistes per a visitants i clients.
    • Atendre les trucades telefòniques que demanen informació, cites o entrevistes.
    • Conduir els visitants i clients al lloc adequat o davant la persona que cerquen.
    • Proporcionar-los fulletons, prospectes o formularis.
    • Exercir tasques afins.
    • Supervisar altres treballadors.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Empleat d'informació
    • Recepcionista d'oficina

    Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:

    • Recepcionista d'hotel (4522)
    • Recepcionista de consultori mèdic (4522)

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Proposta d'etiqueta curta

    Empleats informació i recepcionistes d'oficina

    Correspondència amb CIUOCOM-88 (ca)
    Codi Descripció
    4222 Recepcionistes i empleats d'informació