74130 — Estudis de mercat i enquestes d'opinió pública
Aquesta subclasse comprèn:
- Els estudis sobre les possibilitats de comercialització, l'acceptació i el grau de difusió dels productes i sobre els hàbits de compra dels consumidors, a fi de promoure les vendes i desenvolupar nous productes, incloses les anàlisis estadístiques dels resultats.
- Les enquestes d'opinió pública sobre qüestions polítiques, econòmiques i socials, i també les seves anàlisis estadístiques.
Aquesta subclasse no comprèn:
- Els treballs estadístics realitzats per l'Administració pública (vegeu 75.11).
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Codi | Descripció |
---|---|
8460 | Empreses d'estudis de mercat |
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
1*8460 | Empreses d'estudis de mercat | 1 |
2*7440 | Diplomats en ciències empresarials | 2 |
2*7990 | Altres professionals de les finances, el dret, les assegurances i els lloguers NCAA | 8 |
Codi | Descripció |
---|---|
74130 | Estudis de mercat i enquestes d'opinió pública |