74860 — Activitats de centres d'atenció telefònica
Aquesta subclasse comprèn:
- Els serveis d'intermediació tècnica per a la relació amb el client i el servei a aquest per compte d'altri:
- Centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon o sistemes de resposta vocal interactiva:
- Formulació de comandes.
- Subministrament d'informació sobre productes.
- Atenció a les reclamacions.
- Centres d'emissió de trucades, relacionades amb activitats de venda i comercialització dirigides als clients:
- Estudis de mercat.
- Comercialització directa.
- Verificació d'adreces.
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
74833 | Activitats afins a la distribució publicitària | 2 |
Codi | Descripció |
---|---|
74860 | Actividades de centro de llamadas |