Educació especial. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre. Comarques i Aran, àmbits i províncies
Alumnes | |||
---|---|---|---|
Públics | Privats | Total | |
Alt Camp | 0 | 0 | 0 |
Alt Empordà | 111 | 0 | 111 |
Alt Penedès | 0 | 42 | 42 |
Alt Urgell | 0 | 0 | 0 |
Alta Ribagorça | 0 | 0 | 0 |
Anoia | 0 | 109 | 109 |
Aran | 0 | 0 | 0 |
Bages | 0 | 245 | 245 |
Baix Camp | 126 | 48 | 174 |
Baix Ebre | 38 | 58 | 96 |
Baix Empordà | 76 | 0 | 76 |
Baix Llobregat | 288 | 443 | 731 |
Baix Penedès | 43 | 0 | 43 |
Barcelonès | 853 | 1.835 | 2.688 |
Berguedà | 0 | 35 | 35 |
Cerdanya | 0 | 0 | 0 |
Conca de Barberà | 0 | 24 | 24 |
Garraf | 43 | 0 | 43 |
Garrigues | 0 | 7 | 7 |
Garrotxa | 0 | 75 | 75 |
Gironès | 235 | 130 | 365 |
Maresme | 262 | 44 | 306 |
Moianès | 0 | 0 | 0 |
Montsià | 27 | 46 | 73 |
Noguera | 0 | 22 | 22 |
Osona | 0 | 86 | 86 |
Pallars Jussà | 0 | 0 | 0 |
Pallars Sobirà | 0 | 0 | 0 |
Pla d'Urgell | 45 | 0 | 45 |
Pla de l'Estany | 0 | 0 | 0 |
Priorat | 0 | 0 | 0 |
Ribera d'Ebre | 0 | 21 | 21 |
Ripollès | 15 | 0 | 15 |
Segarra | 0 | 0 | 0 |
Segrià | 138 | 47 | 185 |
Selva | 115 | 0 | 115 |
Solsonès | 0 | 0 | 0 |
Tarragonès | 106 | 150 | 256 |
Terra Alta | 0 | 0 | 0 |
Urgell | 0 | 46 | 46 |
Vallès Occidental | 480 | 625 | 1.105 |
Vallès Oriental | 317 | 0 | 317 |
Catalunya | 3.318 | 4.138 | 7.456 |
Font: Departament d'Educació. Servei d'indicadors i estadística. | |||
Nota: Educació especial en centres específics. |
Darrera actualització: 20 de gener de 2022.
Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Estadística de l'ensenyament (ENS).
Nota metodològica
Definició de conceptes
- Educació especial
- Ensenyament que es concreta en atencions i adaptacions curriculars encaminades a aconseguir que els alumnes discapacitats portin a terme el seu procés educatiu integrats en centres ordinaris o en centres específics quan ho aconsellin la gravetat o les circumstàncies de la discapacitat.
Aspectes metodològics
L'any 1990 s'aprova la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE), que modifica l'anterior sistema educatiu (LGE) de l'any 1970. El curs 1991/92 es comencen a introduir progressivament els ensenyaments aprovats per la nova llei i el curs 2000/01 va ser el primer en què ja no estava en vigor cap dels ensenyaments de l'anterior sistema educatiu.
Els dos models educatius, però, han coexistit al llarg del període d'experimentació i d'implantació de la nova llei educativa.
Les dades d'educació especial presentades corresponen als centres específics d'educació especial i als grups específics d'educació especial ubicats en els centres ordinaris. Se n'exclouen els alumnes integrats.
Les dades són provisionals.
La informació no disponible es representa mitjançant el símbol ":". Quan el valor és inferior al de la unitat mínima que permet estimar l'operació estadística, o afecta el secret estadístic, el símbol utilitzat és "..".
Taules disponibles [+]
-
Demografia · Societat
- Població
- Cultura · Llengua
-
Educació
- Evolució de l'ensenyament
-
Educació infantil i primària
- Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran, àmbits i províncies
- Educació infantil. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran, àmbits i províncies
- Educació primària. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran, àmbits i províncies
- Educació especial. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran, àmbits i províncies
- Educació especial. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre. Comarques i Aran, àmbits i províncies
- Educació secundària
- Ensenyament universitari
- Formació d'adults
- Instrucció de la població
- Eleccions
- Justícia · Seguretat
- Salut
- Treball
- Qualitat de vida
- Economia
- Sectors econòmics
- Medi ambient · Territori