Millora en la tramitació administrativa el darrer any. Per grandària de l'establiment
Catalunya
T4/2024
| Menys de 10 ocupats | De 10 a 49 ocupats | De 50 ocupats o més | Total | |
|---|---|---|---|---|
| Millora en la tramitació administrativa el darrer any | 20,2 | 21,8 | 21,0 | 21,0 |
| Tipus d'administració (1) | ||||
| Administració local (ajuntaments, consells comarcals, diputacions) | 59,8 | 66,7 | 52,9 | 58,9 |
| Generalitat | 53,5 | 65,0 | 61,5 | 60,2 |
| Agència Tributària | 71,7 | 72,7 | 72,7 | 72,4 |
| Administració estatal i Seguretat Social | 53,2 | 63,6 | 54,0 | 56,5 |
| Unitats: % d'establiments. | ||||
| Font: Idescat. Mòdul d'actualitat empresarial de l'Enquesta de clima empresarial. | ||||
| (1) Unitats: % d'establiments que ha notat millora en la tramitació administrativa. | ||||
Taules disponibles [+]
- Indústria
- Construcció
- Comerç
- Hostaleria
- Resta de serveis
- Total Catalunya
-
Mòdul d'actualitat empresarial
- Pujada d’aranzels dels Estats Units (a partir de l’agost del 2025). Impacte en els negocis i accions dels governs (T3/2025)
- Ciberseguretat (T2/2025)
- Pujada d'aranzels. Impacte en els negocis i accions dels governs (T1/2025)
-
Tramitació administrativa (T4/2024)
- Valoració de la càrrega i la complexitat administratives
- Cost econòmic associat a la càrrega administrativa
-
Millora en la tramitació administrativa
- Per sector d'activitat
- Per grandària de l'establiment
- Valoració de mesures de reducció de cost i càrrega administrativa
- Coneixement dels canals de comunicació a disposició de les empreses
- Igualtat de gènere en l'entorn empresarial (T3/2024)
- Intel·ligència artificial (IA) (T2/2024)
- Sostenibilitat ambiental, social i de governança (ESG) (T1/2024)
- Ciberseguretat (T4/2023)
- Reforma laboral i dificultats de contractació (T3/2023)
- Formació professional i empresa (T2/2023)
- Fons de recuperació europeus (T1/2023)
- Dificultats amb els aprovisionaments i impacte del conflicte bèl·lic entre Rússia i Ucraïna (T4/2022)
- Preus de l'energia i eficiència energètica (T3/2022)
- Dificultats amb els aprovisionaments i impacte del conflicte bèl·lic entre Rússia i Ucraïna (T2/2022)
- Fons de recuperació europeus i conflicte bèl·lic (T1/2022)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2022)
- Dificultats amb els aprovisionaments (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2021)
- Contractació de nou personal; universitat i empresa (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2020)
- Formació professional i empresa (T4/2019)
- Increment del salari mínim el 2019 (T3/2019)
- Productivitat i finançament (T2/2019)
- Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) (T1/2019)
- Condicions laborals i mesures d'organització i gestió (T4/2018)
- Igualtat de gènere a l'empresa (T3/2018)
- Tramitació administrativa (T2/2018)
- Relació universitat i empresa (T1/2018)