Els recepcionistes d'hotels reben i registren els clients en hotels i altres establiments que subministren serveis d'allotjament, assignen habitacions, lliuren les claus, subministren informació sobre els serveis proporcionats, reserven habitacions, mantenen un registre de les habitacions disponibles, presenten les factures als clients que abandonen l'hotel i realitzen el cobrament.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions.
- Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació.
- Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat.
- Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions.
- Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions.
- Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema.
- Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs.
- Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta.
- Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Conserges recepcionistes d'hotels
- Recepcionistes d'hotels
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:
- Porters d'hotels (vegeu 5942)
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Recepcionistes hotels
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
4522 | Recepcionistes d'establiments que no siguin oficines | 2 |
Codi | Descripció |
---|---|
4224 | Recepcionistes d'hotels |
Codi | Descripció |
---|---|
4422 | Recepcionistas de hoteles |
Codi | Descripció |
---|---|
4224 | Hotel receptionists |