Saltar al contingut principal

1. Identificació i contacte

  • Dades d'identificació de l'entitat, empresa o ens local
  • Modificacions a les dades d'identificació
  • Tipus i naturalesa de l'entitat o empresa (només per al qüestionari a les entitats i empreses)
  • Dades de contacte de la persona que respon el qüestionari
  • Prestació de serveis d'atenció domiciliària (només per al qüestionari a les entitats i empreses)
  • Municipis que formen part de l'ens local (només per al qüestionari als ens locals)

2. Activitat

  • Serveis d'atenció domiciliària prestats
  • Empreses i professionals autònoms contractats
  • Tecnologies de telealarma/teleassistència (per a empreses del sector)

2.1. Subcontractació i contractació

  • Empreses contractades
    • Dades de les empreses
    • Serveis contractats
    • Import de la contractació
  • Professionals autònoms contractats
    • Dades dels professionals
    • Serveis contractats
    • Import de la contractació

3. Usuaris i hores

  • Usuaris i hores del servei d'ajuda a domicili, per sexe i edat
  • Usuaris del servei de telealarma i teleassistència, per sexe i edat
  • Usuaris i hores del servei d'ajuda a domicili amb finançament, prestació econòmica o ajut públic
  • Usuaris per sexe i nombre de serveis o productes, dels serveis complementaris d'ajuda a domicili

4. Personal

  • Nombre de persones que han treballat en serveis d'atenció domiciliària, per perfils professionals i situació laboral
  • Nombre de dones que han treballat en serveis d'atenció domiciliària, per perfils professionals
  • Nombre d'hores anuals treballades pel personal de serveis d'atenció domiciliària, per perfils professionals i situació laboral
  • Nombre d'hores anuals treballades per dones dels serveis d'atenció domiciliària, per perfils professionals

5. Despeses corrents

  • Compres
  • Compres de treballs d'atenció domiciliària a altres empreses
  • Despeses de personal
  • Despeses de desplaçament i manutenció del personal propi

Al qüestionari a entitats i empreses es demana, a més, la següent informació:

  • Serveis exteriors
  • Impostos i tributs
  • Altres despeses de gestió
  • Despeses financeres
  • Despeses excepcionals i pèrdues
  • Amortitzacions

6. Ingressos corrents

Al qüestionari a les entitats i empreses es demana, a més, la següent informació:

  • Ingressos per prestació de serveis públics
  • Ingressos per prestació de serveis privats
    • Per venda de serveis privats a usuaris
    • Per venda de serveis a tercers
    • Per venda de mercaderies
    • Altres ingressos
  • Ingressos per subvencions, donacions, llegats i altres aportacions
  • Altres ingressos de gestió
  • Ingressos financers
  • Ingressos extraordinaris
  • Altres ingressos

Per a aquells ens locals dels quals no es disposa dels ingressos dels serveis d'atenció domiciliària (provinents del Registre unificat de dades dels ens locals), es demana la següent informació, segons les fonts de finançament:

  • Ingressos corrents del servei d'ajuda a domicili (social)
  • Ingressos corrents del servei d'ajuda a domicili (dependència)
  • Ingressos corrents del servei de tecnologies de suport i cura

7. Operacions de capital

Aquest apartat només afecta les entitats i empreses.

  • Despeses d'inversió
    • Immobilitzat material
    • Immobilitzat immaterial
  • Subvencions de capital