Saltar al contingut principal

SERVEI PERSONALITZAT D'ATENCIÓ DE DEMANDES

Codi: 25 04 01 PAAE: 2011 Tipus d'actuació: consolidada

Ressenya: Gestió, coordinació i atenció de les demandes d'usuaris sobre resultats estadístics, microdades i altres aspectes relacionats amb l'estadística oficial a Catalunya, així com les corresponents enquestes d'avaluació de la qualitat del servei.

Activitat que desenvolupa del PEC 2011-2014

Objectiu: Serveis de difusió

Nom: SERVEI D'ATENCIÓ DE DEMANDES

Finalitat: Gestió, coordinació i atenció de les demandes d'usuaris sobre resultats estadístics i altres aspectes relacionats amb l'estadística oficial, i també l'atenció personalitzada als mitjans de comunicació.

Organismes responsables: Institut d'Estadística de Catalunya

Organismes col·laboradors: —

Origen de la informació: —

Informant inicial: —

Tècnica de recollida de les dades primàries: —

Periodicitat: contínua

Variables principals a investigar: —

Organismes difusors: Institut d'Estadística de Catalunya

Mitjà principal de difusió: —

Nivell de desagregació territorial: —

Referència temporal dels resultats: —

Disponibilitat dels resultats sintètics: —

Cost directe estimat: 200.000 €

Adreça escurçada: https://idescat.cat/paae/2011/250401

Compliment

Grau de compliment: L'actuació estadística s'ha dut a terme.

Informació disponible i referència temporal de les dades:

Per mitjà d'Internet i des del web de l'Idescat, els diferents usuaris tenen l'oportunitat de fer peticions d'informació o aclariments metodològics a l'Idescat mitjançant el formulari que es troba a l'apartat "contacte", sempre visible des de totes les pàgines. En aquest sentit, al llarg de l'any 2011 s'han atès 969 demandes d'informació estadística.

Resultats publicats:

Servei d'atenció de demandes a mida (Internet)

Per conèixer el significat d'aquests camps, consulteu l'apartat Continguts de la fitxa descriptiva de l'actuació estadística.