Codi: 25 04 01 PAAE: 2011 Tipus d'actuació: consolidada
Ressenya: Gestió, coordinació i atenció de les demandes d'usuaris sobre resultats estadístics, microdades i altres aspectes relacionats amb l'estadística oficial a Catalunya, així com les corresponents enquestes d'avaluació de la qualitat del servei.
Activitat que desenvolupa del PEC 2011-2014
Objectiu: Serveis de difusió
Nom: SERVEI D'ATENCIÓ DE DEMANDES
Finalitat: Gestió, coordinació i atenció de les demandes d'usuaris sobre resultats estadístics i altres aspectes relacionats amb l'estadística oficial, i també l'atenció personalitzada als mitjans de comunicació.
Organismes responsables: Institut d'Estadística de Catalunya
Organismes col·laboradors: —
Origen de la informació: —
Informant inicial: —
Tècnica de recollida de les dades primàries: —
Periodicitat: contínua
Variables principals a investigar: —
Organismes difusors: Institut d'Estadística de Catalunya
Mitjà principal de difusió: —
Nivell de desagregació territorial: —
Referència temporal dels resultats: —
Disponibilitat dels resultats sintètics: —
Cost directe estimat: 200.000 €
Adreça escurçada: https://idescat.cat/paae/2011/250401
Compliment
Grau de compliment: L'actuació estadística s'ha dut a terme.
Informació disponible i referència temporal de les dades:
Per mitjà d'Internet i des del web de l'Idescat, els diferents usuaris tenen l'oportunitat de fer peticions d'informació o aclariments metodològics a l'Idescat mitjançant el formulari que es troba a l'apartat "contacte", sempre visible des de totes les pàgines. En aquest sentit, al llarg de l'any 2011 s'han atès 969 demandes d'informació estadística.
Resultats publicats:
Per conèixer el significat d'aquests camps, consulteu l'apartat Continguts de la fitxa descriptiva de l'actuació estadística.